25 nov 2020 - Avocaţi

Mircea Bravo iti spune cum a dat avocatura pe comedie si cat de profitabil este

Pe Mircea Bravo il stii de pe Facebook si Youtube. Ai ras cel putin o data la clipurile cu bunica. Hai sa-ti spun cum a ajuns sa fie comendiant.

Numele lui adevarat este Mircea Popa, are 33 de ani si a ales acest drum dupa ce a ratat la mustata intrarea in barou: din 70 de grile, a facut 69. Dupa 6 ani de munca are aproape 3 milioane de urmaritori pe Facebook. Cel mai vizionat clip are peste 20 milioane de vizualizari. In filmuletele lui apar atat actori, prieteni, dar si membri ai familiei. De departe cea mai indragita e Bunica...dar nu bunica lui adevarata.

Mircea Bravo: Primele mele clipuri au fost cu un impact foarte puternic, mi-am compromis orice sansa de a ma intoarce la meseria de avocat. Clipuri in scutec pe strada. Ne inspiram din realitatea de zi cu zi. Daca as trai in Elvetia sau Danemarca, am soma in subiecte, lumea e mai echilibrata, mai normala.

Intre timp, Mircea si-a deschis si un studio de productie. Daca vrei sa ai un clip viral, apelezi la el. I-au fost clienti cei de la NATO, Parlamentul European, Microsoft sau Samsung. Cea mai mare cerere este pentru clipurile in care apare Bunica Lenuta.

Mircea Bravo: Un brand vine la noi si spune ca vreau ca produsul meu sa ajunga la 5 milioane de oameni, noi facem un clip care organic ajunge la 5 milioane de oameni prin distribuiri. Noi comparam cu televiziunea, cat costa o reclama la TV si cat la noi. Ia o televiziune din a doua linie, vezi cat e minutul de publicitate si inmulteste cu 3.

Sursa : www.mediafax.ro